Kobunko 2012.03.27. 15:06

DOKTOR!

Nem bírom ki, egyszerűen nem bírom ki, mert reggel óta bizsereg a tenyerem, de mégis várom, hogy valaki kiadja a hírt, hogy tévés volt a bizottsági jelentés, nem így gondoltuk mi azt! De nem, csönd és némaság, ebben kéne lennem nekem is, de nem megy.

Újabb és újabb mélységeket érünk el, olyanokat, amiket nem hittük volna, hogy alul lehet múlni. Amikor 2006-ban kijött az öszödi beszéd, nagy volt a felháborodás. Ugyan aki elolvasta a teljes beszédet (szerintem elférnénk egy kis iskola tornatermében), az értette a mondanivalót, de teljesen megértem, ha valakit zavar a "kurvaország" meg a "hazudtunk" szöveg. Ezzel nincs is baj, mindenkinél más az a határ, ami már kivágja a biztosítékot. Na de ez mi, ha nem hazugság? Ellopni más munkáját, majd a kapott doktori címmel vigéckedni... Na de ezen lépjünk túl, kiveséztem ezt már korábban.

A mai nappal ezt sikerült überelni (unterelni?). Én bohó, még bíztam is a bizottságban, mert annyira egyértelműek voltak a tények, hogy ez fix 1-esnek tűnt. Tulajdonképpen még ebben a részében sem csalatkoztam - kimondták ők is, hogy másolás, hogy sok az egyezés, kritikán aluli a hivatkozás. De ezt az érvet... hogy ez nem az ő hibája, hanem a bírálóké, hogy nem vették észre! HÁT MI A RETKES PICSA VAN VELETEK??? Ezt mondjátok majd a diákoknak is, ti csigák?! Ez érv?! Ha betörök valahova, nem én vagyok a hibás, amiért loptam, hanem a rendőrség, mert nem akadályozott meg?? Hogy lehet ezt legalizálni? Hogy néznek eztán a doktori címükre a bizottság tagjai? Ennyire fontos a mobos állás? Ennyire nem fontos, hogy holnap és holnapután ki kell állni a diákok elé, jelezve a saját kútfőnek köszönhető előrehaladás lehetőségét?

Milyen dolog kimondani, hogy lopott, majd másra mószerolni a hibát, és úgy hagyni mindent, ahogy van? Akkor miért nem veszik elő a bírálókat? A komcsik-nácik után lehet nyomozni 60 év elteltével is, itt miért nem? Miért nincs semminek következménye, ha az a mi kutyánk kölke? Jobb, hogy senki sem mossa le róla a lopást, de még a maradék méltóságát is eljátssza? Hogy járhat szemlesütve a zemberek zembere? És a bizottság tagjainak milyen a 30 ezüstpénz? És ez valamiféle tudományos elit?! Fenéket elit ez, pontosan olyanok, mint a hazug elnökünk. Ilyenek leszünk-lettünk mind ebben a nyomorult országban, fejétől bűzlik a hal, de mára a velejéig büdös itt minden, lépni kell, mielőtt mi is szarosak leszünk. Szégyen-gyalázat ami itt az utóbbi években történik, és lassan Cameron-nak se a Mariana-árokhoz kell mennie, ha látni akarja, minél nincs lejjebb.

2 komment

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr804343710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása