Kobunko 2012.04.03. 23:45

California dreamin'

Sok (naaaagyon sok) egyéb mellett azért is szeretnék visszamenni a hatvanas-hetvenes évek Amerikájába, hogy egy ilyen szexi pöttyös inget és sérót úgy hordhassak, hogy az nemhogy nem ciki, de egyenesen menő legyen...

3 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr824362366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomibatyo 2012.04.07. 08:42:48

Like!
Egyik kedvenc Vincent posztomat is ezzel a számmal illusztrálták: orulunkvincent.blog.hu/2010/12/16/california_dreamin_2009

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2012.04.08. 00:17:09

@nagytomi87: elolvastam, és őszinte leszek, nekem elég demagóg az a poszt. Kár összemosni, nem is értem, hogy jön a dalhoz az 'itt élned, halnod kell'-téma. Amúgy én nem mondanék semmit a gyereknek, ha menni akar, menjen, miért akarnám bárhol a világon tartani, járja a saját útját. Kár azt sugallni a bejegyzéssel, hogy máshol kolbászból van a kerítés.

btw és tövig szopják adele-t, mint "túlsúlyos" énekesnőt... hát tessék, és Mama Cass még rendes dalt is énekelt.

tomibatyo 2012.04.08. 00:24:31

@Kobunko: Hé, én nem mondtam, hogy értsél egyet is vele. :) Csak afféle információként közöltem, mert eszembe jutott.
Btw izlésbeli dolgokról meg nem fogok vitatkozni. :)
süti beállítások módosítása