Kobunko 2012.04.21. 02:06

B+

Baszd meg.

4 komment

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr334464050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomibatyo 2012.04.21. 10:48:13

Húú de nem akartam elolvasni, mert tudtam csak felhúzom magam rajta. Aztán ideklikkoltam, elolvastam és felhúztam magam rajta.
Az a baj, hogy már megint ismételnem kell magam: nagyon sokmindent elárul ennek a nevezzük embernek a demokráciafelfogásáról az ellenzékkel szembeni viselkedése. Valamint az erkölcsi tartásáról a "tollforgató terrorista" fordulat. És ezek után ez papol morálról. Ennek a pondrónak a pártja akar nagyon sok gyereknek erkölcsről, morálról meg etikáról prédikálni. Ilyen jellemmel. A pökhendi lekezelő stílusról megmár ne is beszéljünk!
Kedves Kövér László! Ön téved! Nem az MSZP jelenléte botrányos, hanem az ilyen sunyi véglényeké mint maga. Hogy egy ilyen nevezzük embernek (mégha ideiglenesen is) ma az állam élén állhat. Kövér Laci, tisztelettel, de baszódj meg!

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2012.04.22. 20:03:41

@tomibatyo: megmondta ő már régen is, hogy akinek nem tetszik a rendszer, az keressen egy kötelet meg egy jó erős gerendát... ha szégyen az mszp, legalább akkora szégyen az ő jelenléte is enélkül a nyilatkozat nélkül...

tomibatyo 2012.04.23. 00:30:07

@Kobunko: Én például szívesen keresnék neki egyet.
süti beállítások módosítása