Kobunko 2012.06.27. 00:02

Van az az érzés

Ami akkor ragad el, ha valami olyan kerül a kezedbe, amire már régóta vágytál. Amiről tudod, hogy jó lesz, amiről tudod, hogy ritka pillanatokat fog adni neked. Egy jó album, film, vagy egy jó könyv, amire régóta vágytál. Chuck Palahniuk kevés regénye érhető el számomra, de most szereztem egy újat, az Altató címűt (és a 'can't wait'-lista élén a Láthatatlan szörnyek áll). Ma még csak a borítót simogattam, a hétvégén bele is fogok zuhanni abba a vad, szétcsúszott és mégis oly fájóan ismerős világba, amit csak az ő műve tud nyújtani. És élvezni fogom minden egyes percét.

Emellé kivettem egy újraolvasásra a Cigányút című bestsellert. Néhány hónapja, amikor a Harcosok klubját olvastam, egy olvasójegyet találtam benne, sajnos a tulajdonost nem találtam meg. Ebben a könyvben pedig egy tetoválóművész névjegykártyáját találtam, a hátuljára írva: 70%-os alkohol (abszinth, jó ízlés), valamint egy fura, nagyon kicsi cetlin 2 feliratot. Egyik oldalon ennyi: Nazareth (gyanítom a bandanév miatt, lehet az előző olvasó is Bad bad boy?), másik oldalon pedig egy ABC-felirat, geometriai alakokból, egy SZ betű, és a 2012. 04. 01. dátum. Nos, több mint talány, kíváncsi vagyok, mi lehet a megfejtés...

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr534613678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása