Kobunko 2012.09.24. 21:00

Jobb szél

A sors pedig úgy hozta, hogy a hétvégén olyan koncerten voltam, amire nem feltétlen akartam eljutni, de ha már ott voltam, hát elmondom a gondolataim. Egy P. Mobil koncert volt a környéken, két - amúgy egész jó - előzenekarral, aztán jött a show. Ami az első, és lényegében a legfontosabb konklúzió, egyáltalán nem volt vészes a produkció. Én legalábbis minden szempontból rosszabbat vártam, de zeneileg sem volt kivetni való benne - eltekintve attól, hogy kissé lejárt a szavatossága a daloknak, de ezt nevezhetjük klasszikusnak is -, és az előadás sem hemzsegett a szélsőjobbos utalásoktól. Na persze nem lehetett kihagyni, tekintve, hogy az ország egyik leghíresebb bajusza is a színpadon volt, és egy megoldhatatlan dilemma elé állított engem. Miközben Schuster Lóri maga a P. Mobil, tagadhatatlanul a magyar rock zene egyik ikonikus alakja, addig nekem meglehetősen feleslegesnek tűnt a színpadon, az előadás alatt, kicsit úgy tűnt, mintha pontosan azért lenne a színpadon, mert ő Schuster Lóri, maga a P. Mobil. Persze a Zöld a bíbor és a fekete, vagy Kétforintos dal akkor is jól szól, ha ott van a színpadon, ha nem, és kifejezetten megható volt és tetszett az Én vagyok az, aki nem jó kezdetű népdal két akusztikus gitáron. Szóval érdekesnek érdekes volt, élvezhetőnek élvezhető is, de igazából kihagyható program, és az idegszálakat is megkíméli. Meg a pénztárcát, mert egy ilyen program csak néhány unicum és sör társaságában élvezhető...

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr934800512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása