Kobunko 2012.10.23. 01:00

10/23

Lényegében október 23-a az az ünnep, amiről én igazán nem akarok véleményt alkotni. Nekem sáros. Sáros a múlt, mert akárki akármit mond, nekem egészében máig tisztázatlan, de még véletlenül sem olyan makulátlan tiszta, mint ahogy a történelemkönyvek szeretnék láttatni. Ezzel a véleményemmel lehet, hogy egyedül vagyok, de azért még így gondolom.

Sáros a közelmúlt, mert abba, ami most van, vastagon közrejátszanak a 2006-os események, amit szintén nem sikerült tisztázni, de én legalább annyira undorodom a csürhe csinálta vandálkodástól, mint ahogy a jobb oldalon próbálják az egész botrányos estét a kormány nyakába varrni. Lehet, hogy ezzel a véleményemmel is egyedül vagyok, de az biztos, hogy ha szóba hozom, ritkán szoktak ellenérvekkel jönni.

És mocskosul sáros a jelen, ahogy az egész gusztustalan politikai elit elviszi az ünnepek minden egyenes mozzanatát. Pár éve is az volt a helyzet, hogy minden március 15. vagy október 23. a beszédekről szólt, odamondogatásokról, a múlt jelenhez és saját érdekekhez való igazításáról, de ami idén van, olyat még nem láttam. Lényegében egyetlen szó sem esett eddig 56-ról, a mai nap fő show-ja Bajnai lesz, meg persze a Békemenet, ami harmadjára is épp olyan gáz lesz, mint első alkalommal, egyszerűen emlékezés helyett a napi hígfos fog tömör koncentrációban ömleni mindenkinek a fejére, aki nem csukja be inkább a szemét/fülét, és kénytelen kelletlen, vagy szándékosan, de nem tesz magasról egy ünnepre. És ezzel a véleményemmel biztos, hogy nem vagyok egyedül.

Mivel semmilyen vonatkozásában nem szeretem, vagy tartom nagy ünnepnek október 23-át, ezért én holnap vagy munkával, vagy aktív KIkapcsolódással töltöm a napot. Nem feltétlen kellene így lennie olyan embernél, akit érdekel a történelem és a napi politika is, de sajnos most ilyen időket élünk, és nincsenek illúzióim, még így is marad egy jó darabig.


P.s.: ezúton szeretném külön hatalmas gratulációmat kifejezni az állami ünnepségek kizárólag piros színben utazó motívumának kitalálójának és jóváhagyójának. Tényleg jó, bár jobb lett volna március 15-re tartogatni, ott még ütősebb lenne egy piros szíven álló alak, ami egy piros fehér piros zászlót lenget. Kretének.

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr414863644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása