Kobunko 2012.01.30. 14:18

katzenjammer

Biza' a másnap cudar dolog, még akkor is, ha enyhe. Én ugyan nem különböztetek meg több százféle másnapot, mint Rob McKenna az esőt a Galaxis Útikalauzban, de ez egy 1-től 10-ig terjedő skálán még így is csak hármas.

Amíg rá nem kattintottam a blogra, sokat emelt a ponton az a tudat, hogy be sem rúgtam, tényleg alig ittam 2, maximum 3 felest, de olyan bűnrossz pálinkából, hogy ihajj... És még arra a nyomorult buszra is fel kellett szállnom, dehát az mégsem ugyanaz. Ezért aztán igazán fájdalmas az ébredés, legalább kitartó munka hozta volna meg az eredményt.

De jött a másnapok egyetlen élvezetes (?) része, a "mi a francot csináltam még éjjel" felderítése. Hát az előző bejegyzésem (amit természetesen töröltem) még a józan önmagam is meglepte, elképzelésem sincs, mi ihlette, és hogy tulajdonképpen mi a francot is akartam mondani. Stilisztikailag jobban sikerült, mint az eddigi írásaim, szellemiségében pedig a bëlga uralta ("mindenkinek egyenként a kurva anyja"), de azért inkább nem vállalható darab. Emellett eltörpül a fészbúkon írt levelem vagy az msn-es üzenet - mert, mint kiderült, azt is műveltem.

Lényeg a lényeg, egy jobb, biztonságosabb internetes világban nem SOPA törvényt kéne hozni, hanem elterjeszteni egyfajta szondáztatót, hogy bizonyos állapotban már ne lehessen használni a számítógépet. Mert azt mondják, a részeg ember szavai a józan ember gondolatai, de azért jó lenne ezt némileg cizelláltabb formában közzé tenni. Még jó, hogy van delete gomb.

2 komment

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr653976984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomibatyo 2012.01.31. 14:13:47

Bezony az internet az egy ilyen dolog. Kevés az esély a korrigálásra. Ami egyszer el lett küldve, az el lett küldve (Marcellus Wallace után szabadon :D).
Btw. azt a bejegyzést én sem tudtam hova tenni.

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2012.01.31. 22:24:29

@nagytomi87: hú, pedig bíztam benne, hogy időben eltüntettem. Végül is ezt ha minden igaz, eltakarítottam, de komolyan, valahogy mérhetné a fészbúk meg a gémél, hogy akarok-e ilyen állapotban írni :D
süti beállítások módosítása