Kobunko 2012.10.19. 20:11

Tanmese

A falut elönti az árvíz, a pap a templom tetején várja a segítséget. Arra megy egy csónak:
- Jöjjön atyám, kivisszük innen!
- Nem kell, köszönöm, majd Isten megment engem! - Csónak elmegy, a víz tovább emelkedik. Arra jön egy másik csónak:
- Jöjjön atyám, kivisszük innen!
- Nem kell, köszönöm, majd Isten megment engem! - Csónak elmegy, a víz tovább emelkedik. Arra jön a harmadik csónak:
- Jöjjön atyám, kivisszük innen!
- Nem kell, köszönöm, majd Isten megment engem! - Csónak elmegy, a víz emelkedik, elsodorja a papot, aki megfullad. Lelke Isten elé kerül
- Istenem! Én mindig hű szolgád voltam, soha életemben nem vétkeztem, te mégis hagytál engem megfulladni.
- Miért? Küldtem érted három csónakot is...

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr294857301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása