No, megvolt a szilveszter is. Jobb volt, mint vártam, bár eléggé negatív hangulatból indultam. Örülök, hogy még bírok hatig bulizni, ha jó a társaság, és örülök, hogy két estét is kihúztam botrány nélkül - nálam ez már teljesítmény. Kár volt abbahagyni, el tudtam volna még viselni egy-két napot. Most meg itt vagyok a buli utáni magányomban, vissza kéne rázódni szánalmas hétköznapjaimba, rájönni, hogy "senki se szeret, mindenki utál", hogy mennyire sikertelen vagyok. Idén fogadalmat is tettem, igyekszem ehhez tartani magam. Ha sikerül betartani, azt úgyis jelezni fogom. Egyenlőre jó vagyok :D

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr863511954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása