Kobunko 2012.02.18. 15:16

Nem rossz dolog

Figyelem! Szókimondó, önfényező poszt következik!

És meg is ragadunk a köztévénél, ha már tegnap felemlegettem. A másik, vállalható, sőt egyenesen jó műsoruk a Maradj talpon, aminek érdemeiből semmit sem von le, hogy külföldi licensz (láttam az amerikai értelmezést is, higgyük el, van, amit itt csinálnak jobban). Ezt igyekszem is elcsípni minden hétköznap, szóval azt az ominózus részt is láttam, amiből egy képkocka terjed a fészbúkon, erről volna szó. Ki találjuk a megoldást?

No persze nem nehéz kérdés, meg a poszt címe is segít. A csajnak is ment, bár ő elsőre a "regény'-t dobta be, de ezt tudjuk be annak, hátha műszaki érdekeltségű hölgyről van szó.

Azonban élelmes ku**c**fo szerkesztők hozták a jól megszokott mindenről AZ jut eszükbe-viselkedést, és természetesen találtak más, odapasszoló szót. És most jön az önfényezés: komolyan mondom, rá kellett kattintanom, hogy mi a poén, mert nem esett le még a logó láttán se (gondoltam az a gond, hogy izraeli ötlet a műsor). És akkor rájöttem, mikor már leírva láttam. Szóval büszke vagyok magamra, hogy nem hogy elsőre nem jutott eszembe, de még sokadjára sem, úgy látszik, legalább ezt a kis dolgot jól csinálom, vagy jól csinálják a környezetemben lévő emberek.

Természetesen másoknak is beugrott aztán a South Park vonatkozó része (11x01), és ebből a szempontból külön jó, hogy nem vágta rá a nő sem ezt a "kurucos" megoldást, mert az nagy égés lett volna. Mindenesetre ebben a formában a kedves kérdésszerkesztő is meglehetősen polkorrekt volt, hogy eszébe sem jutott ez a verzió, de azért amennyi debil alulinformált van ebben az országban, közrejátszott a szerencse is, hogy nem lett nagyobb balhé. Faith in hungarians: restored.

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr404129814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása