Kobunko 2012.02.23. 14:31

Első nap

Azt mondják, az ember életében 7 évente következnek be fontos változások, illetve elébe menve ezeknek, 7 évente szükség van jelentős változtatásokra.

7 évvel ezelőtt egy elég sötét korszakomban voltam. Akkor készültem érettségire, belemerültem a tanulásba. Szociális kapcsolatok gyakorlatilag nulla, csajok sehol, egyetlen reményem az volt, hogy elkerülök főiskolára messze innen, és új életet kezdek. Ami azt illeti, sikerült is, elkerültem messze, azokhoz a hónapokhoz képest valóban remek időszak következett egy jó darabig. És persze kb. hét éve meg is ismerkedtem valakivel. Nem mondom, hogy bár ne történt volna meg, csak a rosszak elfakítják a szép emlékeket is.

Most hasonló helyzetben vagyok, csak 18 évesen ez érthető talán, most már kicsit felelősebben kéne gondolkozni. Talán eljött ennek is az ideje, de a nagy változásoknak mindenképpen. Nem megy az ilyen egyik napról a másikra, de jelöljük ki ezt kezdőpontnak.

Day 1.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr614186030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása