Kobunko 2012.01.25. 18:06

fluxusautó

A dohányos posztban említett munka egy próbavásárlás volt, ilyen vasat is tartok a tűzbe, no de! Újabb munkaajánlat, luxusautók tesztelésére! Hóóó nekem való kiváló lehetőség, már láttam is magam egy Bentley, Phantom, vagy akár "csak" egy S Merci volánja mögött, képzeletemben lankás erdei utak, a rádióban a La Grange helyett a "Meseautó" szól...

Aztán jön a poén, meg a felismerés. A munkához feltétel, hogy a szervizbe egy hasonló árkategóriájú kocsival kell megérkezni. Értem én, hogy nehezen hiszik el, hogy az új Q7-esért jövök, ha egy 94-es Astra kombiból szállok ki, na de azért fonákja is van a dolognak... lehet, sztereotip vagyok, de ha valaki egy X5-össel furikázik amúgy, nem biztos, hogy a próbavásárlói munka potenciális űzőjét tisztelhetjük benne, akinek égető szüksége van becsorgó díjazásra... Nyilván azért végzem ezt a munkát (is), mert én is egy bömösre vágyok, de azért ezt kicsit nonszensz feltételezni rólunk, hogy már ilyen jól állunk, és csak hobbiból dolgozgatunk mellé a whiskey-red bullért.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr33777930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása