Kobunko 2012.03.07. 20:19

Hazai pája

Igen, direkt így, engem ki ne dobjon a gugli találtnak. Kezembe került ma nagymamámnál ez a csodás kiadvány, annak is a friss száma, ez itt. (Vigyázat! Kattintás csak erős idegzetűeknek!)

Gyengébb idegzetűeknek: egy parádés új, ingyenes közéleti lapról van szó, amelyet a Jobbik ad ki és terjeszt postaládákba dobva. Furcsa, hogy nekünk nem jutott, de nagyszüleinknek igen... Lényegében egy ingyenes barikád magazinról van szó, nyilván formailag és tartalmilag - ha ez egyáltalán lehetséges - lebutítva, rövid, eke-egyszerű cikkekkel. Tulajdonképen ha főiskolai tanár lennék, csak ebből az egy számból indíthatnék egy szemesztert, melynek témája az ebben lévő épületes baromságok, az egy mondatra jutó bődületes marhaságok mennyisége és milyensége lenne a témája. Hirtelenjében nem is tudom, miről írjak, min akadjak ki?

Mondjuk a "leleplező" cikken, miszerint kétmilliárdot kap Jáksó cége, a gyurcsányista Vágó nem panaszkodhat fizetésére (a róla szóló részben egy szó sincs a fizetéséről), vagy hogy mennyit kap Bochkor a Megasztárért - melynek zsűrijében csak a 168 óra főszerkesztőjének fia maradhatott? Hm, mi közünk is van a két utóbbihoz nekünk?

Vagy a kedvencem, a lap témája, hogy lépjünk ki az EU-ból? Mivel mi 5 milliárd eurot kaptunk tőlük 2004-08 között, ők viszont 30 milliárdot vittek ki az országból? wow, és hogyan? Vagy a külön órát érdemlő pro és kontra a kilépésnél? Meghajlok az érvek előtt: ha kilépünk, megszűnik az uniós szintű ÁFA-csalás (IGEN, magyar ember magyar áfát csaljon!), a döntés szabadsága (2/3-ad a fidesznek, és beszavazták az e lapot kiadó Jobbikot, szerintem nincs erre a magyar népnek nagy szüksége), megnőnek a vám- és egyéb adóbevetélek (exportról csókolom tetszettek már hallani?), nem kell tagdíjat fizetni! Hááát kedves barátom, pálott szájú tóbiás, vajon hallotta-e már az EU kapcsán a "nettó befizető" fogalmát? Segítek, ezek azok az államok, akik többet tesznek a közösbe, mint amennyit kivesznek. Még segítek: MI nem tartozunk közéjük.

A továbbiakban van még némi Schmitt-alázás, LMP-Gyurcsány összemosás, szélsőjobbos humor, két oldal kékfény a cigánybűnözés köré szervezve, a lap végére némi fidesz-fitymálás is, no és persze keresztrejtvény, szigorúan a témába vág. Bár még így is az a legintellektüellebb pontja ennek a lapnak.

Mondhatnám, hogy annyit is ér ez a lap, amennyibe került, de sajnos ezért jó pár fát vágtak ki az őserdőkben, rengeteg környezetszennyezést okozott a nyomda és a festékgyár működése, és sajnos a szerzők is szén-dioxidot lélegeznek ki, így azt kell mondanom, ez még mindig elég nagy ár. Tessék a lap szerint legnépszerűbb politikus példáját követni, és egyenek kussban a mekiben, ott is épp ezeket a célokat szolgálják, de legalább másnak nem fordul fel a gyomra ennyi gusztustalan, degenerált baromságtól.

3 komment

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr674296200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomibatyo 2012.03.08. 09:19:43

ÓÓÓ! Pár hete én is kézbe vettem ezt a mocskot. No nem a mi postaládánkba dobták be, hanem nagyanyáméknak Fehérváron, csak a Story-Best-Hot triumvirátus közé keveredett (jegyzem meg azokban talán épületesebb írások vannak, mint ebben), és elhozta ezt is. Mikor megláttam, mondtam nekem ez kell és azzal mozdulattal széttéptem. Mikor kérdezték, ezt most hogy és miért, mondtam, hogy ezt a náci mocskot nem vagyok hajlandó eltűrni. Most is itt pihen mellettem a szemetesben. Mert oda való.

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2012.03.08. 23:59:35

@nagytomi87: Ugye? Ugye? Honnan, de komolyan honnan tudják ők, hol laknak nyugdíjasok?? Én konzervatívabb módszert vettem, lenyúltam, és megkértem mamám, a következő ilyet rögtön adja tovább. Hogy szemétdombon a helye, az nem kérdés, nálunk is oda kerül. De előtte felér egy sokk-terápiával elolvasni a szövegeket. Egy vádirat, komolyan mondom.

tomibatyo 2012.03.09. 07:36:02

@Kobunko: Szerintem inkább egy demagóg közhelygyűjtemény egy adag nácizmussal. A legszebbe benne, hogy azon kívül hogy az a Jobbik lapja, nem tudod kik készítik. Se kiadó, se szerkesztők, főszerkesztők stb. Mellesleg szerintem közpénzből náculnak benne, ami kicsit zavar. De ha nem akkor miből telik rá? Ez az igazi kérdés, nem az, hogy a címeket honnan tudják.
süti beállítások módosítása