Kobunko 2011.12.27. 12:26

drájoj

Este 30Y koncertre megyek. Éves adag, mindig a két ünnep között jönnek Fehérvárra, ezzel le is van tudva általában a karácsonyi ajándék. Érdekes egy banda, de nagyon komálom a stílusukat - mármint ahogy viselkednek, az érthető, hogy a zenét is. Én is a Bogozd ki-t ismertem először, meg az Egy perccel tovább-ot, de nem igazán tűntek komolynak, aztán élőben is meghallgathattam őket a Muse előzenekaraként, és meg kell hagyni, remekül helytálltak, kilóra megvettek.

A következő találkozás se volt átlagos, 2 hónappal később, jegyüzértől dupla áron vett jegy (x2 barátnőnek), telt ház és félbeszakadt koncert beázás miatt a Fezenben, cserébe 1 évvel később maratoni hosszú koncert... hihetetlen volt ez a közvetlenség. Azóta még 10 koncertjükhöz volt szerencsém szerte az országban, együtt tombolhattam Zazával az Around the World-re, Ádi-tól ajándék kitűző a várakozásért... tisztára kamasszá változtatnak. Sokáig azt gondoltam, hogy nekem a Hiperkarma A magyar banda, de a helybentoporgós új koncerteket látva beelőz az ipszi. Biztos vagyok benne, hogy a mai koncert is nagy élmény lesz, majd esetleg utána döntök :)

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr413498663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása