Bár igazából fordítva, eddig voltak szélcsendes napok, talán most jön a vihar. A hétvégén hihetetlen szar munkanapjaim voltak, nem is nagyon volt kedvem semmihez sem utána, maximum a szellemjáratról, amivel hazajöttem - mert az a busz az egész menetrendek.hu adatbázisban nem szerepel...

Ma viszont találkoztam egy külföldön dolgozó jó barátommal, ami már önmagában jó hír, főleg, hogy egy karton tiroli sör volt a meglepetés! :) már csekkoltam is, igazán finom darab! Ráadásul ma egy nagyáruházban a könyveket böngészve kifogtam a Scott Pilgrim sorozat első kötetét potom áron, nem is bírtam otthagyni. A film több mint zseniális volt, és eddig a könyvben sem csalatkoztam. Élvezetesebb is, mint a jelenlegi könyvem, a Holdpark Easton Ellistől...

Holnap egy érdekesnek ígérkező előadás vár rám egy barátommal (meg persze meg kell emészteni a hallottakat), pénteken pedig 30Y... Rám fér egy kis pörgés, na.

Közben pedig erőltetem a gitárt, meg az éneket - hihetetlen, de utóbbiban nagyobbakat csalódok :) Ma többek közt a poszt címét adó dalt vettem elő, szintén nem egy nehéz darab. Nagyon szép, csak elő kéne húznom a bugyilehúzó nótákat is a repertoárból.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr894342280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása