Kobunko 2014.02.14. 22:52

Tears are falling

Olvasom ezt a csodálatos történetet, megnézem hozzá a videót, és azt veszem észre, hogy ha nem is sűrűn, de krokodilkönnyek csordogálnak le az arcomon... Mert ilyen szép történetbe ritkán szaladni bele. Pedig alig két hete egy fiatal srác életét változtatta meg a közösségi média és néhány jóakaró, és az is minden elismerést megérdemelt, de az, hogy egy 81 éves nénin élete alkonyán így segít az élet, és pláne, hogy egy fiatal lány képében, hát az minden elképzelést felülmúl... És nem csak azért pityeredik el az ember, mert ilyen szép dolgok még ma is megeshetnek, nem csak azért, mert ebben a néniben és a történetben minden benne van, ami ezt az országot jellemzi, és nem is azért mert a jóérzésű ember lelke megnyugszik, hogy eggyel kevesebben szenvednek a mindennapi gondoknál sokkal komolyabb bajoktól.

A Jóistennek hála, én egy teljes családban nőttem fel, és jó egészségnek örvend mindkét nagymamám - a jó egészség azért relatív, inkább idézőjeles. Rendezett körülmények között élnek, szeretnek és mi szeretjük őket. És elpityeredhettem az örömtől, hogy az élet nem hozott ilyen helyzetbe sem engem, sem őket. Elpityeredhettem az örömtől, hogy vannak nekem, nekünk, és nincsenek kitéve azoknak a borzalmaknak, amelyeken ez a néni keresztül ment - mert egy dolgos életet követően a lakás elvesztése, és akár egy éjszaka a hajléktalanságban is, rettenetes. Elpityeredhettem a szép történeten, és a hálán, hogy alapvetőnek tűnő dolgokat megadott az élet, mert sokaknak ez sem jutott. Persze, annál szebb és könnyfakasztóbb így a történet, de szerencsére engem arra ébresztett rá, hogy kicsit pityeredjek el attól is, hogy hogy milyen szerencsés is vagyok, más módon. A legjobb pedig, hogy optimistán fekhetek le, hogy ideig-óráig, kicsit minden rendben van a világgal. Mikor nagyjából minden a helyén.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr165815019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása