Kobunko 2012.02.21. 19:44

Six strings

Hosszú idő után - szerintem legalább fél év, ha nem több - ma elővettem a gitáromat. Szegény a sarokban porosodik, gondolom amikor lejött a gyártósorról, azt várta, legalább egy koncerten verik szét, ha már sokáig nem használódhat, ehelyett kapott egy képzetlen amatőrt, aki ugyanazt a tizegynéhány számot képes eljátszani rajta újra meg újra, és kábé ünnepnapokon játszik rajta. Viszont legalább most foglalkoztam vele, így kettőnk közül legalább ő nem lehangolt. Ráadásul új dalt próbálgatok, szóval egészen pezseg körülötte az élet. Kár, hogy az ujjaim erről másképp vélekednek...

Valahogy ez a gitár is olyan nekem, hogy amíg nem volt, megvesztem érte, hogy legyen, aztán a kezdeti fellángolás után - meg miután rájöttem, hogy én nem vagyok Matt Bellamy, és nem leszek autodidakta módon a legjobb gitáros evör -, háttérbe szorult nálam, amit tényleg nagyon sajnálok, mert a legállatabb találmány az elektromos áram óta. És azt hittem, legalább hasznát veszem így is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát nem tudom, nekem eddig ez még nem igazán jött be... De majd hosszú hajat meg borostát hagyok, hátha az többet ér. Addig kénytelen vagyok legalább játszani rajta egy keveset.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://elejtett.blog.hu/api/trackback/id/tr444160411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása